30 dni na zwrot
Bezpieczne płatności
Darmowa dostawa od 200 zł
Polski producent
Reklamacje - Klienci sklepu internetowego

Na wszystkie produkty kupione w sklepie internetowym przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

 

Jak to zrobić?

1. Prześlij nam wypełniony formularz reklamacji na maila reklamacje@zina.pl (pobierz) – wypełnij dokładnie. Reklamacji bez załączonego formularza reklamacji lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.

2. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza i załączyć zdjęcie własnoręcznego opisu zrobione telefonem do maila.

 

Pamiętaj:

  • Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.
  • Nie zapomnij dołączyć do maila dowodu zakupu (paragon lub faktura).
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
  • W przypadku piłki jeśli ma uszkodzony/niewidoczny/rozmazany kod kreskowy produktu reklamacja nie obejmuje.

 

Pobierz formularz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium