
Na wszystkie produkty kupione w sklepie internetowym przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
Jak to zrobić?
1. Zanim wyślesz do Sklepu towar, prześlij nam wypełniony formularz reklamacji (pobierz) – wydrukuj go i wypełnij dokładnie. Reklamacji bez załączonego formularza reklamacji lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.
2. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.
3. Zapakuj reklamowany towar i wraz z oryginałem formularza reklamacji oraz paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:
Sklep internetowy ZINA
ul. Kaliska 90A, 62-700 Turek.
z dopiskiem „ZINA Sklep - Reklamacja”
Pamiętaj:
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.
- Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura).
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
- Reklamowany towar odsyłasz na swój koszt i ryzyko - wybierz najpewniejszy sposób dostarczenia przesyłki.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.