30 dni na zwrot
Bezpieczne płatności
Darmowa dostawa od 300 zł
Polski producent
Zwroty i wymiany - Klienci przedstawicieli handlowych

Zwrot towaru

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony towar w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Nie musisz podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację.

 

Jak to zrobić?

1. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Bardzo dobrze, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu.

2. Zanim wyślesz do Nas towar, pobierz formularz zwrotu (pobierz) – wydrukuj go i wypełnij dokładnie.

3. Zwróć szczególną uwagę na prawidłowe wskazanie dokumentu zakupu towaru, który zwracasz.

4. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza zwrotu możesz również własnoręcznie przygotować opis zwrotu wzorując się na treści formularza.

5. Zapakuj zwracany towar i wraz z oryginałem formularza zwrotu odeślij na adres:

PPH Optim Sp. j. - Jacek Karpiński, Leszek Cieślak
ul. Kaliska 90A, 62-700 Turek.
z dopiskiem „ZINA - Zwrot”

 

Możesz skorzystać z opcji Wygodne Zwroty :

 

 

6. Po otrzymaniu przesyłki i akceptacji zwrotu towaru, dokonamy wpłaty na podany rachunek bankowy w przeciągu ok. 5 dni roboczych.

7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Twojego zwrotu, możesz skontaktować się z działem reklamacji, zwrotów i wymian

  • pod numerem telefonu +48 505 425 170,
  • wysyłając maila na adres reklamacje@zina.pl

 

Pamiętaj:

  • Na zwrot towaru masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Wpisz wyraźnie numer rachunku bankowego.
  • W przypadku braku poprawnego formularza zwrotu, towar zostanie odesłany zgłaszającemu na jego koszt.
  • Przesyłkę zwrotną odsyłasz na swój koszt i ryzyko - wybierz najpewniejszy sposób dostarczenia przesyłki.
  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu

  

Wymiana towaru 

 

Jeśli chcesz wymienić towar na inny - dokonaj zwrotu towaru i złóż nowe zamówienie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium