30 dni na zwrot
Bezpieczne płatności
Darmowa dostawa od 300 zł
Polski producent
Nowe stroje meczowe Pogoni Szczecin
Nowe stroje meczowe Pogoni Szczecin

27 czerwca o godzinie 12:00 przy stadionie im. Floriana Krygiera odbyła się konferencja prasowa, podczas której zaprezentowano oficjalne, nowe stroje meczowe Pogoni Szczecin na sezon 2018/2019 oraz omówiono plany współpracy na kolejny sezon. Prezes Zarządu Pogoni Szczecin - Jarosław Mroczek - zwrócił szczególną uwagę na satysfakcję płynącą ze współpracy z rodzimą, polską marką, która pozwala na bieżąco stymulować potrzeby klubu i wdrażać w życie nowe pomysły. Ważnym punktem dalszej współpracy była deklaracja przedstawicieli Zina - Leszka Cieślaka oraz Jakuba Karpińskiego - o kompleksowym zaopatrzeniu klubu w nowe stroje meczowe na nowy sezon. Stroje mają być od ręki dostępne w różnych rozmiarach, a według dodatkowych ustaleń od nowego sezonu wszystkie roczniki klubowe mają być zaopatrzone w te same modele strojów marki Zina. 

Faktem wartym podkreślenia jest możliwość tworzenia przez markę Zina dedykowanych, personalizowanych od podstaw koszulek meczowych, w pełni produkowanych w Polsce, dla czołowej drużyny polskiej ekstraklasy:

- To pokazuje, że nasza współpraca z klubem przebiega dobrze. Wprowadziliśmy pewne zmiany systemowe, schematy, które pozwolą nam jeszcze bardziej usprawnić wzajemne działania. Uciekamy od tradycyjnego obrazu „pasiaka”, ale w żadnym wypadku z niego nie rezygnujemy. W naszej nowej idei jest on zaakcentowany w bardziej minimalistycznej formie, ale nadal występuje. Kolejnym nowym elementem jest kołnierzyk, który nawiązuje do dawnych lat, będąc tym samym ukłonem w stronę 70. rocznicy funkcjonowania klubu. – tłumaczy Leszek Cieślak, współwłaściciel marki Zina.

Dodatkowym elementem wypracowania systemu współpracy z klubem jest powstanie nowego, trzeciego kompletu strojów meczowych w kolorze stalowym, która jest dowodem, że marka Zina przez dwa lata współpracy z klubem, wypracowała wspólnie schemat działania, porozumień i spełniania wzajemnych oczekiwań. 

- Kontynuowanie naszej współpracy jest dowodem, że wypracowaliśmy wspólnie z zarządem klubu pewne schematy organizacyjne. Nowa koszulka stalowa powstała pod hasłem „Portowcy ze stali”. To znak, że nasza kooperacja wciąż się rozwija i dobrze rokuje. Wierzę, że z roku na rok będziemy w stanie jeszcze precyzyjniej spełniać oczekiwania zarówno zarządu Pogoni, zawodników jak i kibiców Portowców – dodaje Jakub Karpiński, dyrektor marki Zina.

Koszulki będą dostępne w sprzedaży od 9 lipca. 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium