30 dni na zwrot
Bezpieczne płatności
Darmowa dostawa od 300 zł
Polski producent
Najczęściej zadawane pytania
  • Jak znaleźć produkt, którego szukam?

Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu produktu, skorzystaj z wyszukiwarki produktów w górnej części każdej strony. Wystarczy wpisać w polu wyszukiwania słowo lub słowa kluczowe albo numer produktu i kliknąć przycisk „Wejdź". Wyniki wyszukiwania zostaną wyświetlone na stronie wraz z linkami do poszczególnych produktów lub grup produktów.

 

  • Jak dodać produkty do mojego koszyka?

Aby dodać produkty do koszyka, musisz najpierw określić jego podstawowe cechy tj. „rozmiar"i / lub „kolor", który chcesz kupić. Rozmiar i/lub kolor wybierzesz z rozwijanego menu pod opisem produktu

Musisz tez zaznaczyć „ilość" w odpowiednim polu. Kliknij przycisk „dodaj do koszyka", aby umieścić produkt na liście Twoich zakupów.

 

  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do konta?

Jeśli zapomnisz hasła do konta, kliknij na Zaloguj się, a następnie na link „Nie pamiętam hasła", a natychmiast wyślemy Ci nowe.

 

  • Czy mogę zmienić zamówienie? Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?

Gdy zamówienie zostało złożone i potwierdzone, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Tobą a Sklepem. Nie możesz zmieniać zamówienia, ale możesz odstąpić od umowy, rezygnując z realizacji całego zamówienia. Aby anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z obsługą sklepu, najlepiej pod adresem poczty elektronicznej reklamacje@zina.pl podając szczegóły zamówienia.

 

  • Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Jeśli dostarczono do Ciebie niewłaściwy produkt, skontaktuj się z naszym doradcami pod numerem telefonu 48632799820 i przekaz im szczegóły swojego zamówienia. Doradcy Klienta są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00.

 

  • Co należy zrobić, jeśli produkt dotarł uszkodzony lub jest wadliwy?

Jeśli dostarczono do Ciebie wadliwy lub uszkodzony produkt, skontaktuj się z naszymi doradcami pod numerem telefonu 48632799820 i przekaz im szczegóły swojego zamówienia lub/i zadaj pytanie.

 

  • Czy mogę mieć różne adresy dostawy i fakturowania?

Tak, to jest możliwe. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dwa różne adresy.

 

  • Czy przesyłki są doręczane także w sobotę?

Nie. Standardowa przesyłka kurierska doręczana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

 

  • Czy kolor ubrania jest taki sam jak na zdjęciu?

To niestety bardzo kłopotliwe pytanie. Otóż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Bywa tak ,iż to samo zdjęcie na kilku monitorach może wyglądać inaczej.

 

  • Jak mogę rozwiązać problemy z wyświetlaniem strony sklepu internetowego?

Jeśli masz problemy z oglądaniem naszej strony internetowej, możesz spróbować usunąć pliki cookies i inne pliki tymczasowe. To powinno pomóc. Proszę się upewnić, ze obsługa plików cookies jest włączona.

 

  • Co to znaczy, że produkt jest w przechowalni?

Produkty w przechowalni są pozycjami które chcesz mieć w obserwacji jednak nie jesteś w danym momencie przekonany o ich zakupie. Możesz obserwować dowolna ilość produktów i zdecydować kiedy dokonasz zakupu.

 

  • Czy mogę otrzymać katalog?

Produkty ZINA są dostępne tylko do przeglądania w katalogu online. Niestety, nie jesteśmy w stanie wysłać katalogu w wersji drukowanej.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium