Najczęściej zadawane pytania


Czy mogę zmienić zamówienie? Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?

Gdy zamówienie zostało złożone i potwierdzone, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Tobą a Sklepem. Nie możesz zmieniać zamówienia, ale możesz odstąpić od umowy, rezygnując z realizacji całego zamówienia. Aby anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z obsługą sklepu, najlepiej pod adresem poczty elektronicznej reklamacje@zina.plpodając szczegóły zamówienia.

Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Jeśli dostarczono do Ciebie niewłaściwy produkt, skontaktuj się z naszym doradcami pod numerem telefonu {shop_phone} lub pod mailem sklep@zina.pl i przekaz im szczegóły swojego zamówienia. Doradcy Klienta są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00.

Co należy zrobić, jeśli produkt dotarł uszkodzony lub jest wadliwy?

Jeśli dostarczono do Ciebie wadliwy lub uszkodzony produkt, skontaktuj się z naszymi doradcami pod numerem telefonu {shop_phone} lub pod mailem sklep@zina.pl i przekaz im szczegóły swojego zamówienia lub/i zadaj pytanie.

Jak mogę wymienić towar?

W celu wymiany towaru, należy zwrócić produkt (my zwrócimy wszelkie należności za zwrócone zamówienie). Następnie złożyć zamówienie ponownie na produkt w odpowiednim rozmiarze/kolorze. 

Czy mogę mieć różne adresy dostawy i fakturowania?

Tak, to jest możliwe. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dwa różne adresy.

Czy przesyłki są doręczane także w sobotę?

Nie. Standardowa przesyłka kurierska doręczana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

Czy kolor ubrania jest taki sam jak na zdjęciu?

To niestety bardzo kłopotliwe pytanie. Otóż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Bywa tak ,iż to samo zdjęcie na kilku monitorach może wyglądać inaczej.