30 dni na zwrot
Bezpieczne płatności
Darmowa dostawa od 200 zł
Polski producent
Nasza Sierra PRO 2.0 oficjalną piłką Ekstraligi Kobiet 0
Nasza Sierra PRO 2.0 oficjalną piłką Ekstraligi Kobiet

Mamy przyjemność poinformować o zawarciu umowy sponsorskiej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na mocy porozumienia, począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu, aż do zakończenia sezonu 2023/24 piłkarki Ekstraligi będą zobligowane do rozgrywania oficjalnych meczów dedykowaną piłką.


 Od 2013 roku ubieramy polskich sędziów piłkarskich. Teraz współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej została rozszerzona o porozumienie, zgodnie z którym Sponsor zaopatrzy wszystkie kluby Ekstraligi w komplety oficjalnych piłek.

 - Piłka nożna kobiet pozostaje jednym ze strategicznych projektów Polskiego Związku Piłki Nożnej. Po zeszłorocznej umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą rozgrywek, to kolejne porozumienie na drodze profesjonalizacji, budowania wartości i popularyzacji marki Ekstraligi kobiet. Wierzymy, że coraz lepiej opakowane rozgrywki będą przyciągać przed telewizory i na stadiony szersze grona odbiorców. Regularna obecność na antenach telewizyjnych to także wzrost zainteresowania ze strony potencjalnych partnerów rozgrywek, stąd umowa z naszym partnerem, spółką Zina, producentem oficjalnej piłki rozgrywek, która zadebiutuje w Ekstralidze w pierwszej kolejce rundy wiosennej bieżącego sezonu - mówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN

Jestem bardzo szczęśliwy, że od tego sezonu wszystkie zawodniczki Ekstraligi będą używały naszego najwyższego modelu piłki - Sierra Pro 2.0 wyprodukowanej w technologii wyznaczającej standardy we współczesnym futbolu. Nasze piłki zawsze cieszyły się niesłabnącą renomą, dlatego tym bardziej cieszy fakt obecności tych piłek na boiskach najwyższej klasy rozgrywkowej kobiet.

Wysoka jakość piłek ZINA znajduje dzisiaj swoje potwierdzenie we właśnie rozpoczynającej się współpracy z Polski Związek Piłki Nożnej. Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas PZPN, tym samym zacieśniamy nasze relacje w celu podnoszenia poziomu sportowego w polskiej piłce kobiecej. Współpraca z Ekstraligą otwiera również nowy rozdział w naszej firmie, w której większą uwagę zaczniemy przywiązywać do oferty kierowanej właśnie dla kobiet - powiedział Leszek Cieślak, współwłaściciel PPH OPTIM, będącego właścicielem marki Zina.

W ramach współpracy, poza dostawą piłek, marka ZINA będzie eksponowana podczas meczów telewizyjnych na bandach LED/wideo lub statycznych oraz w ramach mediów społecznościowych dotyczących rozgrywek.

Przed rozpoczęciem rundy wiosennej sezonu 2020/21 każdy klub Ekstraligi otrzyma po 20 oficjalnych piłek. Zgodnie z umową takie dostawy będą również realizowane do wszystkich klubów Ekstraligi przed rozpoczęciem każdego z trzech kolejnych sezonów współpracy objętej umową. W przypadku, gdy zapotrzebowanie danego klubu będzie większe – umowa gwarantuje klubom możliwość zakupu dodatkowych oficjalnych piłek.

Po umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą meczów, niniejsze porozumienie jest kolejnym ważnym krokiem na drodze budowania jednolitego, rozpoznawalnego wizerunku i rozwoju marki Ekstraligi.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium